Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Veselská, Štěpánka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:23Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42692
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo vytvořit reklamní kampaň vybrané společnosti. V teoretické části je kladen důraz na shrnutí poznatků o reklamě, reklamní kampani a marketingovém výzkumu z dostupných literárních zdrojů. Po následném představení společnosti a definici produktu, je v praktické části analyzován a hodnocen současný stav společnosti a jejích marketingových aktivit. Pro získání více poznatků o cílovém publiku byl uskutečněn marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na současných zákaznících. V poslední části práce je navrhnuta reklamní kampaň, která vychází z poznatků předchozí analýzy a výzkumu, a zároveň se řídí postupem definovaným v teoretické části práce. Součástí projektu je i kreativní zpracování reklamní kampaně. Navržená reklamní kampaň, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze, zvýší poptávku po produktu a všeobecné povědomí o něm. |
|
dc.format |
93 s. (125 831 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
visual identity
|
en |
dc.title |
Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of the Advertising Campaign Creation for the Chosen Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlečka, Václav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create an advertising campaign for a specific company. Its theoretical part summarizes best practices from renowned resources in advertising, advertisement campaigns and market research. Following part of the thesis introduces the company and defines its product. The practical part of this thesis then analyses and evaluates current state of the company and its marketing activities. Final part describes and suggests an advertising campaign that was designed and based on findings of the preceding analysis and research and following the methodology described in the theoretical part. Creative of the advertising campaign is an integral part of this project. Proposed campaign - which was subjected to time, cost and risk analysis - shall increase demand and brand awareness. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45643
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account