Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Veselská, Štěpánka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42692
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo vytvořit reklamní kampaň vybrané společnosti. V teoretické části je kladen důraz na shrnutí poznatků o reklamě, reklamní kampani a marketingovém výzkumu z dostupných literárních zdrojů. Po následném představení společnosti a definici produktu, je v praktické části analyzován a hodnocen současný stav společnosti a jejích marketingových aktivit. Pro získání více poznatků o cílovém publiku byl uskutečněn marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na současných zákaznících.  V poslední části práce je navrhnuta reklamní kampaň, která vychází z poznatků předchozí analýzy a výzkumu, a zároveň se řídí postupem definovaným v teoretické části práce. Součástí projektu je i kreativní zpracování reklamní kampaně. Navržená reklamní kampaň, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze, zvýší poptávku po produktu a všeobecné povědomí o něm.
dc.format 93 s. (125 831 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject marketing en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject visual identity en
dc.title Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of the Advertising Campaign Creation for the Chosen Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlečka, Václav
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create an advertising campaign for a specific company. Its theoretical part summarizes best practices from renowned resources in advertising, advertisement campaigns and market research. Following part of the thesis introduces the company and defines its product. The practical part of this thesis then analyses and evaluates current state of the company and its marketing activities.  Final part describes and suggests an advertising campaign that was designed and based on findings of the preceding analysis and research and following the methodology described in the theoretical part. Creative of the advertising campaign is an integral part of this project. Proposed campaign - which was subjected to time, cost and risk analysis - shall increase demand and brand awareness. 
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45643
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
veselská_2018_dp.pdf 46.35Mb PDF View/Open None
veselská_2018_op.pdf 149.3Kb PDF View/Open None
veselská_2018_vp.docx 24.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account