Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti
Autor: Veselská, Štěpánka
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo vytvořit reklamní kampaň vybrané společnosti. V teoretické části je kladen důraz na shrnutí poznatků o reklamě, reklamní kampani a marketingovém výzkumu z dostupných literárních zdrojů. Po následném představení společnosti a definici produktu, je v praktické části analyzován a hodnocen současný stav společnosti a jejích marketingových aktivit. Pro získání více poznatků o cílovém publiku byl uskutečněn marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na současných zákaznících.  V poslední části práce je navrhnuta reklamní kampaň, která vychází z poznatků předchozí analýzy a výzkumu, a zároveň se řídí postupem definovaným v teoretické části práce. Součástí projektu je i kreativní zpracování reklamní kampaně. Navržená reklamní kampaň, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze, zvýší poptávku po produktu a všeobecné povědomí o něm.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42692
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45643


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
veselská_2018_dp.pdf 46.35Mb PDF Zobrazit/otevřít None
veselská_2018_op.pdf 149.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
veselská_2018_vp.docx 24.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet