Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt tvorby marketingové kampaně vybrané společnosti |
Autor: |
Veselská, Štěpánka
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bylo vytvořit reklamní kampaň vybrané společnosti. V teoretické části je kladen důraz na shrnutí poznatků o reklamě, reklamní kampani a marketingovém výzkumu z dostupných literárních zdrojů. Po následném představení společnosti a definici produktu, je v praktické části analyzován a hodnocen současný stav společnosti a jejích marketingových aktivit. Pro získání více poznatků o cílovém publiku byl uskutečněn marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na současných zákaznících. V poslední části práce je navrhnuta reklamní kampaň, která vychází z poznatků předchozí analýzy a výzkumu, a zároveň se řídí postupem definovaným v teoretické části práce. Součástí projektu je i kreativní zpracování reklamní kampaně. Navržená reklamní kampaň, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze, zvýší poptávku po produktu a všeobecné povědomí o něm. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42692
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45643
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet