Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Borůvková Buková, Vlasta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42590
dc.description.abstract Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá základným vymädzením pojmov z oblasti public relations. Popisuje odlišné prístupy k teórii vzťahov s verejnosťou a zameriava sa na jednotlivé public relations nástroje. Praktická časť vychádza z teoretických poznatkov, ktoré boli spracované v teoretickej časti. Je zameraná na analýzu nástrojov public relations, ktoré sú využívané v danej spoločnosti. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov s využívaním týchto nástrojov.
dc.format 55
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject marketing cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject eventy cs
dc.subject Sklep 33 cs
dc.subject Public relations en
dc.subject marketing en
dc.subject customers en
dc.subject events en
dc.subject Sklep 33 en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
dc.title.alternative Analysis of Customer Contentment with the Use of Public Relations Tools in Selected Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic definition of terms from the field of public relations. It describes different approaches to public relations theory and focuses on individual public relations tools. The practical part is based on the theoretical knowledge that was elaborated in the theoreti-cal part. It is focused on the analysis of the public relations tools that are used in the com-pany. The aim of the work is to find customer satisfaction with the use of these tools.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50536
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
borůvková buková_2018_dp.pdf 2.867Mb PDF View/Open None
borůvková buková_2018_op.pdf 1.570Mb PDF View/Open None
borůvková buková_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account