Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci |
Autor: |
Borůvková Buková, Vlasta
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá základným vymädzením pojmov z oblasti public relations. Popisuje odlišné prístupy k teórii vzťahov s verejnosťou a zameriava sa na jednotlivé public relations nástroje. Praktická časť vychádza z teoretických poznatkov, ktoré boli spracované v teoretickej časti. Je zameraná na analýzu nástrojov public relations, ktoré sú využívané v danej spoločnosti. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov s využívaním týchto nástrojov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42590
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50536
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet