Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Autor: Borůvková Buková, Vlasta
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá základným vymädzením pojmov z oblasti public relations. Popisuje odlišné prístupy k teórii vzťahov s verejnosťou a zameriava sa na jednotlivé public relations nástroje. Praktická časť vychádza z teoretických poznatkov, ktoré boli spracované v teoretickej časti. Je zameraná na analýzu nástrojov public relations, ktoré sú využívané v danej spoločnosti. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov s využívaním týchto nástrojov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42590
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50536


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
borůvková buková_2018_dp.pdf 2.867Mb PDF Zobrazit/otevřít None
borůvková buková_2018_op.pdf 1.570Mb PDF Zobrazit/otevřít None
borůvková buková_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet