Interní komunikace společnosti Zálesí a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Šnircová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42582
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována interní komunikaci společnosti Zálesí a.s. Teoretická část se zabývá různými přístupy k problematice a definováním základních pojmů s ohledem na potřeby výzkumu. V praktické části je popsána charakteristika, současný stav interní komunikace společnosti a následně analýza, výsledky výzkumu a návrhy na zlepšení. Hlavním zdrojem dat je primární marketingový kvantitativní výzkum realizovaný formou papírových dotazníků napříč celou společností. Cílem práce je zjistit nedostatky komunikačních nástrojů, úroveň spokojenosti zaměstnanců, názory na jednotlivé faktory a následně s využitím teoretických znalostí navrhnout praktické doporučení na zlepšení současného stavu. |
|
dc.format |
86 s. (142 452 znakov) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
Zálesí a.s.
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.subject |
Zálesí a.s.
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Interní komunikace společnosti Zálesí a.s. |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication of the Company Zálesí a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis studies the internal communication within the company Zálesí a.s. The theoretical part introduces various approaches to the present subject and identifies core terminology related to the research requirements. The practical part describes the company internal communication characteristics, current situation following the analysis, research results and recommendations for improvement. The main data source is primary marketing quantitative research in form of paper questionnaires distributed within the whole company. The aim of the thesis is to identify weak points of communication tools, employee satisfaction level and feedbacks on the individual factors. Finally, the thesis aims at outlining the recommendations for practice to improve the current situation using the theoretical knowledge provided. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50525
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account