Interní komunikace společnosti Zálesí a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace společnosti Zálesí a.s. |
Autor: |
Šnircová, Soňa
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je věnována interní komunikaci společnosti Zálesí a.s. Teoretická část se zabývá různými přístupy k problematice a definováním základních pojmů s ohledem na potřeby výzkumu. V praktické části je popsána charakteristika, současný stav interní komunikace společnosti a následně analýza, výsledky výzkumu a návrhy na zlepšení. Hlavním zdrojem dat je primární marketingový kvantitativní výzkum realizovaný formou papírových dotazníků napříč celou společností. Cílem práce je zjistit nedostatky komunikačních nástrojů, úroveň spokojenosti zaměstnanců, názory na jednotlivé faktory a následně s využitím teoretických znalostí navrhnout praktické doporučení na zlepšení současného stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42582
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50525
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet