Vliv sponzoringu na image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Stuchlíková, Tereza
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42580
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vztahem sponzoringu a image značky se zaměřením na spor-tovní sponzoring v českém prostředí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti firemní iden-tity, image a budování značky. Dále objasňuje význam sponzoringu spolu s jeho druhy a cíli. V praktické části je představena společnost HET a její sponzorské aktivity. V druhé části je zpracován kvalitativní výzkum na veřejnosti a aktivních sportovních fanoušcích. Na základě výsledků výzkumu jsou pak navrženy změny vedoucí k vyšší efektivitě sponzoringu.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject image cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject značka cs
dc.subject sportovní sponzoring cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.subject sponsorship en
dc.subject brand en
dc.subject sports sponsorship en
dc.subject brand value en
dc.title Vliv sponzoringu na image značky
dc.title.alternative Influence of Sponsorship on Trademark Image
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with relationship between sponsorship and brand image focusing on sports sponsorhip in the Czech market. The theoretical part shows basic concepts from the area of corporate identity, image and branding. After the meaning of sponsorship with its types and targets is described. The practical part of this thesis presents the brand HET and analyzes its sponsorship activities. In second part the qualitative research at public and active sports fans is processed. Based on the research results there are suggested possible solutions leading to higher efficiency.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50523
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
stuchlíková_2018_dp.pdf 2.743Mb PDF View/Open None
stuchlíková_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
stuchlíková_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account