Vliv sponzoringu na image značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv sponzoringu na image značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv sponzoringu na image značky
Autor: Stuchlíková, Tereza
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vztahem sponzoringu a image značky se zaměřením na spor-tovní sponzoring v českém prostředí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti firemní iden-tity, image a budování značky. Dále objasňuje význam sponzoringu spolu s jeho druhy a cíli. V praktické části je představena společnost HET a její sponzorské aktivity. V druhé části je zpracován kvalitativní výzkum na veřejnosti a aktivních sportovních fanoušcích. Na základě výsledků výzkumu jsou pak navrženy změny vedoucí k vyšší efektivitě sponzoringu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42580
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50523


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stuchlíková_2018_dp.pdf 2.743Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stuchlíková_2018_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
stuchlíková_2018_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet