Vliv vlogerů na budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv vlogerů na budování značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Orság, Štěpán
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42574
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem vlogerů na budování značky. Zaměřena je na vlogery z oblasti her a technologií. Cílem práce je analyzovat vliv product placementu herních vlogerů na nákupní chování jejich cílové skupiny. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro prakticou část práce jako značka, nákupní chování, product placementu a YouTube. Teoretická část končí metodologií a teoretickou základnou výzkumu. V praktické části je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru ve které odpovídaly na otázky jednotliví zástupci cílové skupiny herních vlogerů. Každému účastníkovi je věnována kapitola s dílčím závěrem. Praktická část je poté zakončena celkovým shrnutím výsledků výzkumu a doporučením pro značky jakým způsobem spolupracovat s herními youtubery.
dc.format 69 s. (99813 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject herní youtuber cs
dc.subject vloger cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject autenticita cs
dc.subject product placement cs
dc.subject video cs
dc.subject propagace cs
dc.subject gaming vlogger en
dc.subject vlogger en
dc.subject target group en
dc.subject authenticity en
dc.subject product placement en
dc.subject video en
dc.subject promotion en
dc.title Vliv vlogerů na budování značky
dc.title.alternative The influence of Vloggers on Brand Building
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the influence of vloggers on brand building and it focuses on vloggers from gaming and technological field. The aim of this work is to analyse the influ-ence of gaming vloggers' product placement on the purchasing behaviour of their target group. In the theoretical part, there are defined important terms for the practical part, such as brand, shopping behaviour, product placement and YouTube. The theoretical part ends with the methodology and the theoretical basis of research. In the practical part, there is used the semi-structured interview method in which the individual representatives of the target group of gaming vloggers responded to the questions. Each participant is given a chapter with a partial conclusion. The practical part is then completed with a summary of the research results and recommendations for the brands how to work with the gaming vloggers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50515
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
orság_2018_dp.pdf 1.678Mb PDF View/Open None
orság_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
orság_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account