Vliv vlogerů na budování značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv vlogerů na budování značky |
Autor: |
Orság, Štěpán
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vlivem vlogerů na budování značky. Zaměřena je na vlogery z oblasti her a technologií. Cílem práce je analyzovat vliv product placementu herních vlogerů na nákupní chování jejich cílové skupiny. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro prakticou část práce jako značka, nákupní chování, product placementu a YouTube. Teoretická část končí metodologií a teoretickou základnou výzkumu. V praktické části je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru ve které odpovídaly na otázky jednotliví zástupci cílové skupiny herních vlogerů. Každému účastníkovi je věnována kapitola s dílčím závěrem. Praktická část je poté zakončena celkovým shrnutím výsledků výzkumu a doporučením pro značky jakým způsobem spolupracovat s herními youtubery. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42574
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50515
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet