Vliv vlogerů na budování značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv vlogerů na budování značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv vlogerů na budování značky
Autor: Orság, Štěpán
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem vlogerů na budování značky. Zaměřena je na vlogery z oblasti her a technologií. Cílem práce je analyzovat vliv product placementu herních vlogerů na nákupní chování jejich cílové skupiny. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro prakticou část práce jako značka, nákupní chování, product placementu a YouTube. Teoretická část končí metodologií a teoretickou základnou výzkumu. V praktické části je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru ve které odpovídaly na otázky jednotliví zástupci cílové skupiny herních vlogerů. Každému účastníkovi je věnována kapitola s dílčím závěrem. Praktická část je poté zakončena celkovým shrnutím výsledků výzkumu a doporučením pro značky jakým způsobem spolupracovat s herními youtubery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42574
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50515


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
orság_2018_dp.pdf 1.678Mb PDF Zobrazit/otevřít None
orság_2018_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
orság_2018_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet