Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Kratochvíl, Jiří
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42561
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analyzovat sport a osobnosti vybraných sportovců na základě archetypálního významu ve spojení se značkami. Obsah práce je rozdělen do teoretické části a praktické části. Teorie je úvodem do tématu o značkách, archetypech, celebrity marketingu a sportovního marketingu. Praktická část mapuje aktuální situaci a analyzuje kampaně s vybranými sportovci. Poté je proveden kvantitativní výzkum, jenž zjišťuje pozici sportu ve společnosti a pozici sportovců v reklamě. Výsledky výzkumu slouží k přiřazení archetypu ke každému vybranému sportovci. V závěru práce je na základě všech získaných informací uvedeno možné doporučení k marketingové využitelnosti sportovce.
dc.format 104 s. (172 552 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject archetyp cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject celebrity marketing cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject Brand en
dc.subject archetype en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject celebrity marketing en
dc.subject sport marketing en
dc.title Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
dc.title.alternative Brand and Archetype in Conjunction with Czech Athletes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of bachelor thesis is based on analyzing sport and personalities of selected athletes by archetypes in conjuction with brands. Content of thesis is divided into theoretical part and practical part. Theory is introduction to a topic about brands, archetypes, celebrity marketing and sport marketing. Practical part shows current situation and analyzes commercial campaigns with selected athletes. Then field research is executed, which finds out a position of the sport in society and position of athletes in advertisement. The research results are used to assign an archetype to an athlete. At the end of the work, possible recommendations to a marketing usability of an athlete are given.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50500
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvíl_2018_dp.pdf 4.001Mb PDF View/Open None
kratochvíl_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
kratochvíl_2018_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account