Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci |
Autor: |
Kratochvíl, Jiří
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analyzovat sport a osobnosti vybraných sportovců na základě archetypálního významu ve spojení se značkami. Obsah práce je rozdělen do teoretické části a praktické části. Teorie je úvodem do tématu o značkách, archetypech, celebrity marketingu a sportovního marketingu. Praktická část mapuje aktuální situaci a analyzuje kampaně s vybranými sportovci. Poté je proveden kvantitativní výzkum, jenž zjišťuje pozici sportu ve společnosti a pozici sportovců v reklamě. Výsledky výzkumu slouží k přiřazení archetypu ke každému vybranému sportovci. V závěru práce je na základě všech získaných informací uvedeno možné doporučení k marketingové využitelnosti sportovce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42561
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50500
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet