Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Autor: Kratochvíl, Jiří
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analyzovat sport a osobnosti vybraných sportovců na základě archetypálního významu ve spojení se značkami. Obsah práce je rozdělen do teoretické části a praktické části. Teorie je úvodem do tématu o značkách, archetypech, celebrity marketingu a sportovního marketingu. Praktická část mapuje aktuální situaci a analyzuje kampaně s vybranými sportovci. Poté je proveden kvantitativní výzkum, jenž zjišťuje pozici sportu ve společnosti a pozici sportovců v reklamě. Výsledky výzkumu slouží k přiřazení archetypu ke každému vybranému sportovci. V závěru práce je na základě všech získaných informací uvedeno možné doporučení k marketingové využitelnosti sportovce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42561
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50500


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kratochvíl_2018_dp.pdf 4.001Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kratochvíl_2018_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kratochvíl_2018_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet