dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Jurčová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42556
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Valašského muzea v přírodě" má za cíl analyzovat současnou marketingovou komunikaci této instituce, zjistit, zda tato komunikace oslovuje potenciální návštěvníky muzea, je úspěšná a případně zjistit, jaké jsou její nedostatky. Práce se skládá ze dvou částí. První část se zaměřuje na obecné a teoretické vysvětlení pojmů a informací, které jsou poté konkrétně popsány v druhé praktické části práce. Z teoretického hlediska jsou rozebírány pojmy z marketingu a marketingové komunikace obecně, ale také v oblasti kulturních institucí. Dále práce pojednává o metodách výzkumu, které jsou použity k dosažení cíle. V praktické části je analyzována marketingová komunikace muzea a následně je pomocí výzkumů zjišťován názor specifické cílové skupiny na tuto komunikaci a povědomí o ní. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky výzkumů a je poskytnuto doporučení pro zlepšení marketingové komunikace. |
|
dc.format |
65 s. (108 128 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
polostrukturovaný rozhovor
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
Valašské muzeum v přírodě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing comunications
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
semi-structured interview
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.subject |
Valachian Open Air Museum
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Valašského muzea v přírodě |
|
dc.title.alternative |
Marketing Comunication of the Wallachian Open Air Museum |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čočková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "Marketing Communication of the Wallachian Open Air Museum" aims to analyze the current marketing communication of this institution, to find out whether this communication reaches potential museum visitors and is successful, eventually to find out what its defects are. The work consists of two parts. The first part focuses on the general and theoretical explanation of concepts and information, which are then specifically described in the second practical part of the thesis. From the theoretical point of view, the concepts of marketing and marketing communication in general, but also in the field of cultural institutions, are analyzed. In the next part of the thesis there is metodology of research which are used to achieve the aim. In the practical part, the marketing communication of the museum is analyzed, and then, through research, an opinion on this communication and the awareness about it is surveyed. In conclusion the results of the research are evaluated and recommendations are given. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50492
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|