Marketingová komunikace Valašského muzea v přírodě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Valašského muzea v přírodě |
Autor: |
Jurčová, Lucie
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Valašského muzea v přírodě" má za cíl analyzovat současnou marketingovou komunikaci této instituce, zjistit, zda tato komunikace oslovuje potenciální návštěvníky muzea, je úspěšná a případně zjistit, jaké jsou její nedostatky. Práce se skládá ze dvou částí. První část se zaměřuje na obecné a teoretické vysvětlení pojmů a informací, které jsou poté konkrétně popsány v druhé praktické části práce. Z teoretického hlediska jsou rozebírány pojmy z marketingu a marketingové komunikace obecně, ale také v oblasti kulturních institucí. Dále práce pojednává o metodách výzkumu, které jsou použity k dosažení cíle. V praktické části je analyzována marketingová komunikace muzea a následně je pomocí výzkumů zjišťován názor specifické cílové skupiny na tuto komunikaci a povědomí o ní. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky výzkumů a je poskytnuto doporučení pro zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42556
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50492
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet