Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Gerhardtová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42550
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociální reklamy a její percepcí u mladé generace středoškolských a vysokoškolských studentů. První část poskytuje teoretická východiska v oblasti sociálního marketingu, vývojové psychologie u mladých lidí a také emoční aspekty v reklamě. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na porovnání čtyř sociálních reklam, které jsou zaměřené na aktuální sociální problémy společnosti. Následný kvalitativní výzkum zjišťuje, jak působí vybrané sociální reklamy na dvě skupiny mladých studentů a v jakých ohledech se názory dvou věkových skupin studentů liší. Výzkum je proveden se skupinou středoškolských a vysokoškolských studentů. Práce přináší možné návrhy na zlepšení komunikace směrem k mladé generaci. |
|
dc.format |
60 s. (86 970 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální kampaně
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
mladá generace
|
cs |
dc.subject |
social advertisement
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social campaigns
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
young generation
|
en |
dc.title |
Sociální reklama a její percepce u mladé generace |
|
dc.title.alternative |
Social Advertisement and Its Perception by Young Generation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with social advertisement topic and its perception by young generation, especially secondary school and university students. First part of this work offers theoretical solutions to sphere of social marketing, developmental psychology of young people and also emotional advertisement aspects. Second part of this work is more or less practical and it is focused on comparison of four social advertisement spots which are presenting current social problems of our society. Qualitative research follows and evaluates how these spots affect two groups of young students. It also shows some difference between opinions of younger and older students on the abovementioned topic. This research concentrates both on secondary and university students. My work brings possible solutions for communication improvement towards young generation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50484
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account