Sociální reklama a její percepce u mladé generace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama a její percepce u mladé generace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Autor: Gerhardtová, Karolína
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociální reklamy a její percepcí u mladé generace středoškolských a vysokoškolských studentů. První část poskytuje teoretická východiska v oblasti sociálního marketingu, vývojové psychologie u mladých lidí a také emoční aspekty v reklamě. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na porovnání čtyř sociálních reklam, které jsou zaměřené na aktuální sociální problémy společnosti. Následný kvalitativní výzkum zjišťuje, jak působí vybrané sociální reklamy na dvě skupiny mladých studentů a v jakých ohledech se názory dvou věkových skupin studentů liší. Výzkum je proveden se skupinou středoškolských a vysokoškolských studentů. Práce přináší možné návrhy na zlepšení komunikace směrem k mladé generaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42550
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50484


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gerhardtová_2018_dp.pdf 1.839Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gerhardtová_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gerhardtová_2018_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet