Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Čamek, Radomír
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42544
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem umění v reklamě se zaměřením na prvky hip hopu a jejich využití v prostředí marketingové komunikace a skládá se ze dvou částí. První část je teoretická a na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů vyme-zuje nezbytné pojmy k dané problematice s orientací na využití prvků hip hopového umění v prostředí marketingové komunikace, což je nezbytný krok, potřebný k pochopení celého temátu a k praktické části. Teoretická část je zakončena kapitolou, která vymezuje cíle, vý-zkumné otázky a metody práce. V druhé, praktické části se pak práce zabývá kvantitativním výzkumem, zaměřeným na vnímání vhodnosti využití hip hopových prvků v marketingovém prostředí u zvolené cílové skupiny a také o obecném vnímání vhodnosti využití prvků hip hopu v reklamě. Výzkum je prováděn formou polostrukturovaných online dotazníků a navazuje na autorovu ročníkovou práci.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject beatboxing cs
dc.subject breakdancing cs
dc.subject deejaying cs
dc.subject emceeing cs
dc.subject grafitti cs
dc.subject hip hop cs
dc.subject hip hopová hudba cs
dc.subject hip hopové umění cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject prvky hip hopu cs
dc.subject rap cs
dc.subject rapping cs
dc.subject rekla-ma cs
dc.subject umění cs
dc.subject umění v reklamě cs
dc.subject writing cs
dc.subject advertisement en
dc.subject art en
dc.subject art in advertisement en
dc.subject beatboxing en
dc.subject breakdancing en
dc.subject deejaying en
dc.subject emceeing en
dc.subject elements of Hip-Hop en
dc.subject grafitti en
dc.subject Hip-Hop en
dc.subject Hip-Hop art en
dc.subject Hip-Hop music en
dc.subject marketing communi-cation en
dc.subject music en
dc.subject promotion en
dc.subject rap en
dc.subject rapping en
dc.subject writing en
dc.title Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
dc.title.alternative Art in Advertisement: Hip-Hop Elements Used in Advertisement
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dealing with a topic of an art in advertisement and is focused on the elemnts of Hip-Hop art used in environment of marketing communcation. This thesis is divided by two parts. The first part is dealing with a theoretical basics. I tis clarifying important words and describing each of the Hip-Hop elements, which is needed to continue on to the next part. First part is closed by methodology of a research, which is the content of second part of this bachelor thesis. The second part is practical and contains research. Purpose of this research is to get infor-mation about how the Hip-Hop fans evaluate the appropriateness od using Hip-Hop ele-ments in advertisement. Chosen method of the research is semi-structured questionnaire and it is following up the research from author's coursework from last year.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50477
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
čamek_2018_dp.pdf 3.020Mb PDF View/Open None
čamek_2018_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
čamek_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account