Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Čamek, Radomír
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42544
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem umění v reklamě se zaměřením na prvky hip hopu a jejich využití v prostředí marketingové komunikace a skládá se ze dvou částí. První část je teoretická a na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů vyme-zuje nezbytné pojmy k dané problematice s orientací na využití prvků hip hopového umění v prostředí marketingové komunikace, což je nezbytný krok, potřebný k pochopení celého temátu a k praktické části. Teoretická část je zakončena kapitolou, která vymezuje cíle, vý-zkumné otázky a metody práce. V druhé, praktické části se pak práce zabývá kvantitativním výzkumem, zaměřeným na vnímání vhodnosti využití hip hopových prvků v marketingovém prostředí u zvolené cílové skupiny a také o obecném vnímání vhodnosti využití prvků hip hopu v reklamě. Výzkum je prováděn formou polostrukturovaných online dotazníků a navazuje na autorovu ročníkovou práci. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
beatboxing
|
cs |
dc.subject |
breakdancing
|
cs |
dc.subject |
deejaying
|
cs |
dc.subject |
emceeing
|
cs |
dc.subject |
grafitti
|
cs |
dc.subject |
hip hop
|
cs |
dc.subject |
hip hopová hudba
|
cs |
dc.subject |
hip hopové umění
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
prvky hip hopu
|
cs |
dc.subject |
rap
|
cs |
dc.subject |
rapping
|
cs |
dc.subject |
rekla-ma
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
umění v reklamě
|
cs |
dc.subject |
writing
|
cs |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
art in advertisement
|
en |
dc.subject |
beatboxing
|
en |
dc.subject |
breakdancing
|
en |
dc.subject |
deejaying
|
en |
dc.subject |
emceeing
|
en |
dc.subject |
elements of Hip-Hop
|
en |
dc.subject |
grafitti
|
en |
dc.subject |
Hip-Hop
|
en |
dc.subject |
Hip-Hop art
|
en |
dc.subject |
Hip-Hop music
|
en |
dc.subject |
marketing communi-cation
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
rap
|
en |
dc.subject |
rapping
|
en |
dc.subject |
writing
|
en |
dc.title |
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě |
|
dc.title.alternative |
Art in Advertisement: Hip-Hop Elements Used in Advertisement |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is dealing with a topic of an art in advertisement and is focused on the elemnts of Hip-Hop art used in environment of marketing communcation. This thesis is divided by two parts. The first part is dealing with a theoretical basics. I tis clarifying important words and describing each of the Hip-Hop elements, which is needed to continue on to the next part. First part is closed by methodology of a research, which is the content of second part of this bachelor thesis. The second part is practical and contains research. Purpose of this research is to get infor-mation about how the Hip-Hop fans evaluate the appropriateness od using Hip-Hop ele-ments in advertisement. Chosen method of the research is semi-structured questionnaire and it is following up the research from author's coursework from last year. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50477
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account