Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
Autor: Čamek, Radomír
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem umění v reklamě se zaměřením na prvky hip hopu a jejich využití v prostředí marketingové komunikace a skládá se ze dvou částí. První část je teoretická a na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů vyme-zuje nezbytné pojmy k dané problematice s orientací na využití prvků hip hopového umění v prostředí marketingové komunikace, což je nezbytný krok, potřebný k pochopení celého temátu a k praktické části. Teoretická část je zakončena kapitolou, která vymezuje cíle, vý-zkumné otázky a metody práce. V druhé, praktické části se pak práce zabývá kvantitativním výzkumem, zaměřeným na vnímání vhodnosti využití hip hopových prvků v marketingovém prostředí u zvolené cílové skupiny a také o obecném vnímání vhodnosti využití prvků hip hopu v reklamě. Výzkum je prováděn formou polostrukturovaných online dotazníků a navazuje na autorovu ročníkovou práci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42544
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50477


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čamek_2018_dp.pdf 3.020Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čamek_2018_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čamek_2018_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet