Katalog jako efektivní forma komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Baráková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42541
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá efektivní komunikací Zlin Design Weeku prostřednictvím výstavního katalogu. Teoretická část pojednává o komunikačním mixu, public relations a event marketingu. Snaží se najít spojení mezi eventem, PR a katalogem a vyhodnotit jeho funkci jako prodejní či propagační. Praktická část práce se potom věnuje projektu Zlin Design Week. Přináší náhled na projekt, na jeho části, cíle a komunikaci a snaží se navrhnout adekvátní strukturu katalogu přínosnou pro všechny strany, tzn. vystavující designéry a firmy i organizátory festivalu. |
|
dc.format |
69 s. (109 153 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zlin Design Week
|
cs |
dc.subject |
katalog
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
en |
dc.subject |
catalogue
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.title |
Katalog jako efektivní forma komunikace |
|
dc.title.alternative |
The Catalogue as an Effective Form of Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with an effective communication of Zlin Design Week project through the exhibition catalogue. The theoretical part of the thesis defines the communica-tion mix, public relations and event marketing. It tries to find out the connection between event, PR and catalogue, also appraise the function of the catalogue as promotional or sell-ing. It brings the view over the project, its parts, goals and communication. It also designs the appropriate structure of the catalogue beneficial to all the exhibitors, designers and companies, or the event organizers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50474
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account