Katalog jako efektivní forma komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Katalog jako efektivní forma komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Baráková, Tereza
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42541
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá efektivní komunikací Zlin Design Weeku prostřednictvím výstavního katalogu. Teoretická část pojednává o komunikačním mixu, public relations a event marketingu. Snaží se najít spojení mezi eventem, PR a katalogem a vyhodnotit jeho funkci jako prodejní či propagační. Praktická část práce se potom věnuje projektu Zlin Design Week. Přináší náhled na projekt, na jeho části, cíle a komunikaci a snaží se navrhnout adekvátní strukturu katalogu přínosnou pro všechny strany, tzn. vystavující designéry a firmy i organizátory festivalu.
dc.format 69 s. (109 153 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zlin Design Week cs
dc.subject katalog cs
dc.subject public relations cs
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject Zlin Design Week en
dc.subject catalogue en
dc.subject public relations en
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.title Katalog jako efektivní forma komunikace
dc.title.alternative The Catalogue as an Effective Form of Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with an effective communication of Zlin Design Week project through the exhibition catalogue. The theoretical part of the thesis defines the communica-tion mix, public relations and event marketing. It tries to find out the connection between event, PR and catalogue, also appraise the function of the catalogue as promotional or sell-ing. It brings the view over the project, its parts, goals and communication. It also designs the appropriate structure of the catalogue beneficial to all the exhibitors, designers and companies, or the event organizers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50474
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
baráková_2018_dp.pdf 2.048Mb PDF View/Open None
baráková_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
baráková_2018_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account