Katalog jako efektivní forma komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Katalog jako efektivní forma komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Katalog jako efektivní forma komunikace
Author: Baráková, Tereza
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se zabývá efektivní komunikací Zlin Design Weeku prostřednictvím výstavního katalogu. Teoretická část pojednává o komunikačním mixu, public relations a event marketingu. Snaží se najít spojení mezi eventem, PR a katalogem a vyhodnotit jeho funkci jako prodejní či propagační. Praktická část práce se potom věnuje projektu Zlin Design Week. Přináší náhled na projekt, na jeho části, cíle a komunikaci a snaží se navrhnout adekvátní strukturu katalogu přínosnou pro všechny strany, tzn. vystavující designéry a firmy i organizátory festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42541
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50474


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
baráková_2018_dp.pdf 2.048Mb PDF View/Open None
baráková_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
baráková_2018_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account