dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Šimková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42492
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na návrh nové komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Návrhu předchází teorie dané problematiky, kterou tvoří důležitá témata z oblasti spojené s cestovním ruchem, cílovými skupinami, analýzou konkurence, komunikační strategií a digitálním marketingem. Na základě rešerše literatury je stanovena metodika a výzkum práce, který rozebírá zvolenou metodu volby konkurence, segmentace i profilaci cílových skupin ze sekundárních dat. Na základě zjištění cílových skupin je vytvořen individuální hloubkový rozhovor, který zkoumá hloubku dané problematiky a pomáhá ke zjištění detailů k vytvoření nové komunikační strategie portálu. Doplňující výzkum tvoří online interview s blogery. Samotným projektem je vytvoření komunikační strategie, která by měla přinést další potenciální zákazníky při inovaci a přeměně portálu z levných letenek na cestovatelský portál. |
|
dc.format |
129 s. (279 604 znaků celkem) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
google analytics
|
cs |
dc.subject |
facebook
|
cs |
dc.subject |
instagram
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
cestovní portál
|
cs |
dc.subject |
individuální hloubkové rozhovory
|
cs |
dc.subject |
bloger
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
web presentation
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
google analytics
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
destinations
|
en |
dc.subject |
travel portal
|
en |
dc.subject |
individual in-depth interviews
|
en |
dc.subject |
blogging
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie portálu cestujlevne.com |
|
dc.title.alternative |
The Communication Strategy of the Website cestujlevne.com |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on a draft of the new communication strategy for cestujlevne.com portal. The draft is preceded by the theory of the given issue, which are important topics from the field related to tourism, target groups, competition analysis, communication strategies and digital marketing. Based on a literature research, a methodology of research is defined. It analyses the chosen method of selection of competitors, segmentation and profiling of target groups from the secondary data. Based on the target group's findings, an individual in-depth interview is created to examine the depth of the issue and helps to find out the details for the new communication strategy of the portal. The additional research is represented by an online interview with bloggers. The project itself is the creation of a communication strategy that should bring new potential customers while innovating and transforming the portal from cheap flights portal to a travel portal. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50393
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|