Komunikační strategie portálu cestujlevne.com
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie portálu cestujlevne.com |
Autor: |
Šimková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na návrh nové komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Návrhu předchází teorie dané problematiky, kterou tvoří důležitá témata z oblasti spojené s cestovním ruchem, cílovými skupinami, analýzou konkurence, komunikační strategií a digitálním marketingem. Na základě rešerše literatury je stanovena metodika a výzkum práce, který rozebírá zvolenou metodu volby konkurence, segmentace i profilaci cílových skupin ze sekundárních dat. Na základě zjištění cílových skupin je vytvořen individuální hloubkový rozhovor, který zkoumá hloubku dané problematiky a pomáhá ke zjištění detailů k vytvoření nové komunikační strategie portálu. Doplňující výzkum tvoří online interview s blogery. Samotným projektem je vytvoření komunikační strategie, která by měla přinést další potenciální zákazníky při inovaci a přeměně portálu z levných letenek na cestovatelský portál. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42492
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50393
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet