Interní marketing ve službách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, David
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42491
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Interní komunikace ve službách si klade za cíl analyzovat komunikační nástroje užívané pro interní komunikaci ve zkoumané firmě, zodpovědět výzkumné otázky a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části práce jsou popsány teoretická východiska z oblasti firemní komunikace a jsou zde vy-světleny základní pojmy. V praktické části je vytvořen přehled použitých komunikačních nástrojů ve firmě, provedena SWOT analýza a průzkum spokojenosti s interní komunikací mezi zaměstnanci. V projektové části jsou předloženy návrhy opatření ke zlepšení interní komunikace firmy. |
|
dc.format |
92 s. (169 550 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
informační média
|
cs |
dc.subject |
Internal communications
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
informational media
|
en |
dc.title |
Interní marketing ve službách |
|
dc.title.alternative |
Internal Marketing in Services |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis, Internal Communication in Services, aims to analyze communication tools used for internal communication in the studied company, to answer research questions and pro-pose changes to improve internal communication based on the results of the analysis. The theoretical part describes theory as well as the basic terms in corporate communication. The practical part provides an overview of used communication tools in the company, a SWOT analysis, and satisfaction survey with internal communication among employees. In the Pro-ject part of the thesis, proposals to improve the internal communication in the company are presented. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50391
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account