Interní marketing ve službách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interní marketing ve službách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní marketing ve službách
Autor: Svoboda, David
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce Interní komunikace ve službách si klade za cíl analyzovat komunikační nástroje užívané pro interní komunikaci ve zkoumané firmě, zodpovědět výzkumné otázky a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části práce jsou popsány teoretická východiska z oblasti firemní komunikace a jsou zde vy-světleny základní pojmy. V praktické části je vytvořen přehled použitých komunikačních nástrojů ve firmě, provedena SWOT analýza a průzkum spokojenosti s interní komunikací mezi zaměstnanci. V projektové části jsou předloženy návrhy opatření ke zlepšení interní komunikace firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42491
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50391


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
svoboda_2018_dp.pdf 2.042Mb PDF Zobrazit/otevřít None
svoboda_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
svoboda_2018_vp.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet