dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Schneider, Alan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42488
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky titulárního sponzora sportovními fa-noušky soupeře, zda jméno tohoto sponzora registrují, zda jsou schopni vybudovat si ke značce negativní vztah, který se promítne do jejich nákupního chování vůči značce. Teore-tická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka, logo, sponzoring, titulární sponzor, popisuje marketing ve sportu, sportovní fanouškovství a sportovní sponzoring. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti královéhradeckého hokeje před vstupem a po vstupu společnosti Mountfield, je zde popsán postup marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání titulárního sponzora HK Mountfield Hradec Králové hokejovými fanoušky z Pardubic. Dle zjištěných skutečností pak projektová část nabídne doporučení pro zlepšení vnímání značky. |
|
dc.format |
66 s. (118 676 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sponzoring
|
cs |
dc.subject |
titulární sponzor
|
cs |
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
sportovní fanoušek
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Sponsorship
|
en |
dc.subject |
titular sponsor
|
en |
dc.subject |
brand perception
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
sports fan
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře |
|
dc.title.alternative |
Perception of the Titular Sponsor's Brand by Sports Fans of the Opponent |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the perception of titular sponsor brand by sports fans of the opponent team. Whether the name of this sponsor is registered, whether they are able to build a negative relationship to the brand which will be reflected in their brand behavior. The theoretical part explains the functions of sponsorship, defines the concepts of brand, logo, sponsorship, titular sponsor, describes marketing in sport, fandom and sponsorship. The practical part analyzes the attendance development of visitors to the Hradec Králové hockey before and after the entry of Mountfield (titular sponsor), as well as the description a procedure of a marketing research focused on the perception of titular sponsor HK Mountfield Hradec Králové by hockey fans from Pardubice. According to the findings, the project part will offer recommendations for improving brand perception. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50388
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|