Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Schneider, Alan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42488
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky titulárního sponzora sportovními fa-noušky soupeře, zda jméno tohoto sponzora registrují, zda jsou schopni vybudovat si ke značce negativní vztah, který se promítne do jejich nákupního chování vůči značce. Teore-tická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka, logo, sponzoring, titulární sponzor, popisuje marketing ve sportu, sportovní fanouškovství a sportovní sponzoring. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti královéhradeckého hokeje před vstupem a po vstupu společnosti Mountfield, je zde popsán postup marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání titulárního sponzora HK Mountfield Hradec Králové hokejovými fanoušky z Pardubic. Dle zjištěných skutečností pak projektová část nabídne doporučení pro zlepšení vnímání značky.
dc.format 66 s. (118 676 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject titulární sponzor cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject sportovní fanoušek cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Sponsorship en
dc.subject titular sponsor en
dc.subject brand perception en
dc.subject sports marketing en
dc.subject sports fan en
dc.subject marketing research en
dc.title Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře
dc.title.alternative Perception of the Titular Sponsor's Brand by Sports Fans of the Opponent
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the perception of titular sponsor brand by sports fans of the opponent team. Whether the name of this sponsor is registered, whether they are able to build a negative relationship to the brand which will be reflected in their brand behavior. The theoretical part explains the functions of sponsorship, defines the concepts of brand, logo, sponsorship, titular sponsor, describes marketing in sport, fandom and sponsorship. The practical part analyzes the attendance development of visitors to the Hradec Králové hockey before and after the entry of Mountfield (titular sponsor), as well as the description a procedure of a marketing research focused on the perception of titular sponsor HK Mountfield Hradec Králové by hockey fans from Pardubice. According to the findings, the project part will offer recommendations for improving brand perception.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50388
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
schneider_2018_dp.pdf 6.400Mb PDF View/Open None
schneider_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
schneider_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account