Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře |
| Autor: |
Schneider, Alan
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky titulárního sponzora sportovními fa-noušky soupeře, zda jméno tohoto sponzora registrují, zda jsou schopni vybudovat si ke značce negativní vztah, který se promítne do jejich nákupního chování vůči značce. Teore-tická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka, logo, sponzoring, titulární sponzor, popisuje marketing ve sportu, sportovní fanouškovství a sportovní sponzoring. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti královéhradeckého hokeje před vstupem a po vstupu společnosti Mountfield, je zde popsán postup marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání titulárního sponzora HK Mountfield Hradec Králové hokejovými fanoušky z Pardubic. Dle zjištěných skutečností pak projektová část nabídne doporučení pro zlepšení vnímání značky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42488
|
|
Datum:
|
2018-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50388
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet