Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře
Autor: Schneider, Alan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky titulárního sponzora sportovními fa-noušky soupeře, zda jméno tohoto sponzora registrují, zda jsou schopni vybudovat si ke značce negativní vztah, který se promítne do jejich nákupního chování vůči značce. Teore-tická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka, logo, sponzoring, titulární sponzor, popisuje marketing ve sportu, sportovní fanouškovství a sportovní sponzoring. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti královéhradeckého hokeje před vstupem a po vstupu společnosti Mountfield, je zde popsán postup marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání titulárního sponzora HK Mountfield Hradec Králové hokejovými fanoušky z Pardubic. Dle zjištěných skutečností pak projektová část nabídne doporučení pro zlepšení vnímání značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42488
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50388


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
schneider_2018_dp.pdf 6.400Mb PDF Zobrazit/otevřít None
schneider_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
schneider_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet