Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Sedlmajer, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42486
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. V první části se autor zaměřuje na ukotvení specifického pojetí merchandisingu v rámci marketingových komunikací a na teoretická východiska budování vztahu fanoušků a značky. Autor zde dále stanovuje výzkumné problémy tematických předmětů a služeb Dopravního podniku hlavního města Prahy pro účely zpracování výzkumu. V druhé části se autor věnuje historii způsobu propagace Dopravního podniku hlavního města Prahy a popisu tematických předmětů. Dále podrobuje analýze systém propagace zboží a služeb, prodejní kanály a působení konkurence a realizuje samotný výzkum. Ve třetí části autor na základě skutečností zjištěných provedeným marketingovým výzkumem navrhuje řešení, charakterizuje fáze projektů a zvažuje návratnost nákladů a rizika či omezení. |
|
dc.format |
94 s. (125 979 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
mix marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
tematické předměty
|
cs |
dc.subject |
suvenýry
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
městská hromadná doprava
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
promotion mix
|
en |
dc.subject |
promotional items
|
en |
dc.subject |
souvenirs
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
urban public transport
|
en |
dc.title |
Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Merchandising of Promotional Items and Services in Prague Public Transit Co |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis is divided into three main parts theoretical, practical and project. The first part is focused on the description of the specific concept of merchandising within marketing communications and on the theoretical basis of building a relationship between fans and the brand. The research problems of merchandising items and services of the Prague Public Transit Co. are set out for the purposes of the research. The author deals with the history of the promotion of the Prague Public Transit Co. and with the description of promotional items in the second part. The author analyzes the system of the promotion of items and services, sales channels, competition, and conducts research itself. The third part of the thesis proposes solutions, characterizes phases of the project and considers the costs, risks and limitations based on the facts identified in the marketing research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50386
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account