Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s. |
Autor: |
Sedlmajer, Miroslav
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. V první části se autor zaměřuje na ukotvení specifického pojetí merchandisingu v rámci marketingových komunikací a na teoretická východiska budování vztahu fanoušků a značky. Autor zde dále stanovuje výzkumné problémy tematických předmětů a služeb Dopravního podniku hlavního města Prahy pro účely zpracování výzkumu. V druhé části se autor věnuje historii způsobu propagace Dopravního podniku hlavního města Prahy a popisu tematických předmětů. Dále podrobuje analýze systém propagace zboží a služeb, prodejní kanály a působení konkurence a realizuje samotný výzkum. Ve třetí části autor na základě skutečností zjištěných provedeným marketingovým výzkumem navrhuje řešení, charakterizuje fáze projektů a zvažuje návratnost nákladů a rizika či omezení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42486
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50386
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet