Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s.
Autor: Sedlmajer, Miroslav
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. V první části se autor zaměřuje na ukotvení specifického pojetí merchandisingu v rámci marketingových komunikací a na teoretická východiska budování vztahu fanoušků a značky. Autor zde dále stanovuje výzkumné problémy tematických předmětů a služeb Dopravního podniku hlavního města Prahy pro účely zpracování výzkumu. V druhé části se autor věnuje historii způsobu propagace Dopravního podniku hlavního města Prahy a popisu tematických předmětů. Dále podrobuje analýze systém propagace zboží a služeb, prodejní kanály a působení konkurence a realizuje samotný výzkum. Ve třetí části autor na základě skutečností zjištěných provedeným marketingovým výzkumem navrhuje řešení, charakterizuje fáze projektů a zvažuje návratnost nákladů a rizika či omezení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42486
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50386


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sedlmajer_2018_dp.pdf 2.391Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sedlmajer_2018_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sedlmajer_2018_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet