Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Řandová, Jana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42485
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vlivu kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, spotřebním chováním, segmentací trhu a procesem stárnutí populace. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum nákupního chování a kultury prodeje potravin nejstarším seniorům. V projektové části práce je zpracován manuál kultury prodeje potravin nejstarším českým seniorům.
dc.format 82 s. (107 377 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject senior cs
dc.subject marketing research en
dc.subject buying behavior en
dc.subject market segmentation en
dc.subject senior en
dc.title Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
dc.title.alternative The Influence of the Culture of Food Sales on the Purchasing Behaviour of the Oldest Czech Seniors
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the impact of the food sale culture on the purchasing behavior of the oldest Czech seniors. The theoretical part deals with marketing research, consumer behavior, market segmentation and the aging process. The practical part is focused on the qualitative research of the purchasing behavior and the culture of selling food to the oldest seniors. In the project part of the thesis a manual of culture is elaborated food sales to the oldest Czech seniors.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50385
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
řandová_2018_dp.pdf 3.069Mb PDF View/Open None
řandová_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
řandová_2018_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account