Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Řandová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42485
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vlivu kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, spotřebním chováním, segmentací trhu a procesem stárnutí populace. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum nákupního chování a kultury prodeje potravin nejstarším seniorům. V projektové části práce je zpracován manuál kultury prodeje potravin nejstarším českým seniorům. |
|
dc.format |
82 s. (107 377 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
buying behavior
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.title |
Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů |
|
dc.title.alternative |
The Influence of the Culture of Food Sales on the Purchasing Behaviour of the Oldest Czech Seniors |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the impact of the food sale culture on the purchasing behavior of the oldest Czech seniors. The theoretical part deals with marketing research, consumer behavior, market segmentation and the aging process. The practical part is focused on the qualitative research of the purchasing behavior and the culture of selling food to the oldest seniors. In the project part of the thesis a manual of culture is elaborated food sales to the oldest Czech seniors. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50385
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account