Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů |
Autor: |
Řandová, Jana
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vlivu kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, spotřebním chováním, segmentací trhu a procesem stárnutí populace. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum nákupního chování a kultury prodeje potravin nejstarším seniorům. V projektové části práce je zpracován manuál kultury prodeje potravin nejstarším českým seniorům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42485
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50385
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet