Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Prášek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42483
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena zjištění preferencí značek zákazníků v oblasti malířských ba-rev. V první části práce je uvedena problematika nákupního chování a rozhodovacího pro-cesu zákazníka. Součástí teoretické části je udán základ pro kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum, který bude součástí praktické části práce. V teoretické části je vy-světlena definice, struktura komunikačního plánu a jeho jednotlivých součástí. V praktické části je představena společnost COLORLAK, a.s., její historie a produktové portfolio. Po vyhodnocení výzkumu, interpretaci výsledků a odpovědi na výzkumné otázky je vytvořena samotná projektová část. V projektové části je navržen komunikační plán pro propagaci malířských barev. |
|
dc.format |
116 s. (154 890 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
preference značky
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
buying behavior
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
shopping decision making
|
en |
dc.subject |
brand preference
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Preference značky v rámci nákupního rozhodování |
|
dc.title.alternative |
The Preference of Brand within the Purchasing Decision Process |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis main focus is to find customers brand preferences in interior paints. In first part there are mentioned basic issues connected to shopping behaviour and decision making process of customer. Part of the theoretical part are also basics for quantitative and qualitative research, which will be main part of second, practical, part. In theoretical part there is also definition and structure of communication plan and its parts. In practical part we introduced COLORLAK company, its history and product portfolio. After research evaluation, interpretation of results and answers for research questions we prepare project part. There is proposed communication plan for interior paints propagation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50380
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account