Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Autor: Prášek, Jiří
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena zjištění preferencí značek zákazníků v oblasti malířských ba-rev. V první části práce je uvedena problematika nákupního chování a rozhodovacího pro-cesu zákazníka. Součástí teoretické části je udán základ pro kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum, který bude součástí praktické části práce. V teoretické části je vy-světlena definice, struktura komunikačního plánu a jeho jednotlivých součástí. V praktické části je představena společnost COLORLAK, a.s., její historie a produktové portfolio. Po vyhodnocení výzkumu, interpretaci výsledků a odpovědi na výzkumné otázky je vytvořena samotná projektová část. V projektové části je navržen komunikační plán pro propagaci malířských barev.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42483
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 50380


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
prášek_2018_dp.pdf 5.151Mb PDF Zobrazit/otevřít None
prášek_2018_op.doc 121Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
prášek_2018_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet