Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Neuwirthová, Lenka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42480
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o. Cílem práce je návrh řešení marketingové komunikace společnosti na základě provedených průzkumů konkurenčních firem. V rámci výzkumu práce se zjišťuje, jaký vliv má dočasná marketingová komunikace na zákazníky. Práce se v teoretické části zabývá rešerší odborných zdrojů. V praktické části je pak realizace vlastního průzkumu s využitím kombinace metod rozhovorů s obchodníky a dotazníkového šetření Cílem vlastního výzkumu je zjistit očekávání a představy stávajících zákazníků společnosti a návrh na marketingovou strategii pro získání nových zákazníků, což je součástí projektové části. Zjištěná data jsou v práci zpracována a vyhodnocena.
dc.format 83 s. (110 224 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zvýšení konkurenceschopnosti cs
dc.subject tryskací technika cs
dc.subject B2B cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing tools en
dc.subject communication en
dc.subject increase of competetiveness en
dc.subject blasting ma-chines en
dc.subject B2B en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
dc.title.alternative Selection and Use of Marketing Communication Tools for WISTA Company Competitiveness Increase
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma thesis is the selection and use of marketing communication tools to increase the competitiveness of company WISTA s.r.o. The aim of the thesis is to propo-se a solution of the marketing communication of the company based on conducted surveys of competing companies. In the framework of the research, it determines the influence of temporary marketing communication on customers. The theoretical part deals with the search of specialized sources. The practical part is the realization of own research using a combination of methods of customer interviews and survey investigation. The aim of my own research is to find out the expectations and ideas of the existing customers of the company and the proposal for a marketing strategy for acquiring new customers, which is a part of the project. The identified data are processed and evaluated in the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50376
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
neuwirthová_2018_dp.pdf 2.882Mb PDF View/Open None
neuwirthová_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
neuwirthová_2018_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account