Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Neuwirthová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42480
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o. Cílem práce je návrh řešení marketingové komunikace společnosti na základě provedených průzkumů konkurenčních firem. V rámci výzkumu práce se zjišťuje, jaký vliv má dočasná marketingová komunikace na zákazníky. Práce se v teoretické části zabývá rešerší odborných zdrojů. V praktické části je pak realizace vlastního průzkumu s využitím kombinace metod rozhovorů s obchodníky a dotazníkového šetření Cílem vlastního výzkumu je zjistit očekávání a představy stávajících zákazníků společnosti a návrh na marketingovou strategii pro získání nových zákazníků, což je součástí projektové části. Zjištěná data jsou v práci zpracována a vyhodnocena. |
|
dc.format |
83 s. (110 224 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
zvýšení konkurenceschopnosti
|
cs |
dc.subject |
tryskací technika
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
increase of competetiveness
|
en |
dc.subject |
blasting ma-chines
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Selection and Use of Marketing Communication Tools for WISTA Company Competitiveness Increase |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma thesis is the selection and use of marketing communication tools to increase the competitiveness of company WISTA s.r.o. The aim of the thesis is to propo-se a solution of the marketing communication of the company based on conducted surveys of competing companies. In the framework of the research, it determines the influence of temporary marketing communication on customers. The theoretical part deals with the search of specialized sources. The practical part is the realization of own research using a combination of methods of customer interviews and survey investigation. The aim of my own research is to find out the expectations and ideas of the existing customers of the company and the proposal for a marketing strategy for acquiring new customers, which is a part of the project. The identified data are processed and evaluated in the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50376
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account