Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
Autor: Neuwirthová, Lenka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tématem diplomové práce je volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o. Cílem práce je návrh řešení marketingové komunikace společnosti na základě provedených průzkumů konkurenčních firem. V rámci výzkumu práce se zjišťuje, jaký vliv má dočasná marketingová komunikace na zákazníky. Práce se v teoretické části zabývá rešerší odborných zdrojů. V praktické části je pak realizace vlastního průzkumu s využitím kombinace metod rozhovorů s obchodníky a dotazníkového šetření Cílem vlastního výzkumu je zjistit očekávání a představy stávajících zákazníků společnosti a návrh na marketingovou strategii pro získání nových zákazníků, což je součástí projektové části. Zjištěná data jsou v práci zpracována a vyhodnocena.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42480
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50376


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
neuwirthová_2018_dp.pdf 2.882Mb PDF Zobrazit/otevřít None
neuwirthová_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
neuwirthová_2018_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet