Senioři a nákup oděvů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Štefková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42452
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je rozdělena na tři části. V první části se práce zabývá teoretickým základem, který pojednává v první řadě o spotřebitelském chování jako takovém, segmentaci trhu a o charakteristice dané cílové skupiny, kterou jsou senioři. V práci samozřejmě nechybí ani metodika. Praktická část diplomové práce obsahuje jak kvalitativní výzkum ve formě focus group, tak kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření a také jejich podrobné vyhodnocení. V poslední projektové části, je navržen podnikatelský plán pro obchod s módou pro seniory a k tomu odpovídající komunikační plán. |
|
dc.format |
97 s. (144 401 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
senioři
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
seniors
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
communicational plan
|
en |
dc.title |
Senioři a nákup oděvů |
|
dc.title.alternative |
Seniors and the Purchase of Clothing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis is divided into three parts. In the first part is the thesis focused on the theoretical basics, which are firstly about the consumer behavior as such, segmentation and characteristic of the target group. Chosen target group for the thesis are seniors. The practical part of the thesis contains the qualitative and quantitative research in form of focus group and questionnaire also with its evaluation. In the last project part there is a proposal for business plan for a cloth shop for seniors and appropriate communicational plan. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50333
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account