Senioři a nákup oděvů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Senioři a nákup oděvů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Senioři a nákup oděvů
Autor: Štefková, Kateřina
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce je rozdělena na tři části. V první části se práce zabývá teoretickým základem, který pojednává v první řadě o spotřebitelském chování jako takovém, segmentaci trhu a o charakteristice dané cílové skupiny, kterou jsou senioři. V práci samozřejmě nechybí ani metodika. Praktická část diplomové práce obsahuje jak kvalitativní výzkum ve formě focus group, tak kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření a také jejich podrobné vyhodnocení. V poslední projektové části, je navržen podnikatelský plán pro obchod s módou pro seniory a k tomu odpovídající komunikační plán.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42452
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50333


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
štefková_2018_dp.zip 48.96Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
štefková_2018_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
štefková_2018_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet