HR Marketing v IT sektoru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Pešáková, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42442
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá personálním marketingem v IT sektoru. Teoretická část se zaměřuje na pojmy náborového marketingu, marketingové strategie a řízení lidských zdrojů. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum o názorech programátorů firmy na komuni-kační strategii a nábor. Na základě interpretace výzkumu je v projektové části navrhnut komunikační koncept a doporučení pro náborové aktivity. Cílem práce je navrhnout akti-vity, které zvýší konkurenceschopnost firmy a také její image v očích potenciálních uchazečů. |
|
dc.format |
109 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
IT firma
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
nábor
|
cs |
dc.subject |
Personal Marketing
|
en |
dc.subject |
IT company
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Human Resources
|
en |
dc.subject |
recruitment
|
en |
dc.title |
HR Marketing v IT sektoru |
|
dc.title.alternative |
HR Marketing in the IT Sector |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with personal marketing in the IT sector. The theoretical part focuses on the concepts of recruitment marketing, marketing strategies and human re-source management. Practical part includes qualitative research on the opinions of company programmers on communication strategy and recruitment. Based on the interpretation of the research, a concept and recommendations for recruitment activities are proposed in the project part. The aim of the thesis is to propose activities that will increase the competitiveness of the company and its image in the eyes of potential candidates. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50319
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account