HR Marketing v IT sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

HR Marketing v IT sektoru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Pešáková, Alžběta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42442
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá personálním marketingem v IT sektoru. Teoretická část se zaměřuje na pojmy náborového marketingu, marketingové strategie a řízení lidských zdrojů. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum o názorech programátorů firmy na komuni-kační strategii a nábor. Na základě interpretace výzkumu je v projektové části navrhnut komunikační koncept a doporučení pro náborové aktivity. Cílem práce je navrhnout akti-vity, které zvýší konkurenceschopnost firmy a také její image v očích potenciálních uchazečů.
dc.format 109
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject personální marketing cs
dc.subject IT firma cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject nábor cs
dc.subject Personal Marketing en
dc.subject IT company en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Human Resources en
dc.subject recruitment en
dc.title HR Marketing v IT sektoru
dc.title.alternative HR Marketing in the IT Sector
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with personal marketing in the IT sector. The theoretical part focuses on the concepts of recruitment marketing, marketing strategies and human re-source management. Practical part includes qualitative research on the opinions of company programmers on communication strategy and recruitment. Based on the interpretation of the research, a concept and recommendations for recruitment activities are proposed in the project part. The aim of the thesis is to propose activities that will increase the competitiveness of the company and its image in the eyes of potential candidates.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50319
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
pešáková_2018_dp.pdf 4.984Mb PDF View/Open None
pešáková_2018_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
pešáková_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account