HR Marketing v IT sektoru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
HR Marketing v IT sektoru |
Autor: |
Pešáková, Alžběta
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá personálním marketingem v IT sektoru. Teoretická část se zaměřuje na pojmy náborového marketingu, marketingové strategie a řízení lidských zdrojů. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum o názorech programátorů firmy na komuni-kační strategii a nábor. Na základě interpretace výzkumu je v projektové části navrhnut komunikační koncept a doporučení pro náborové aktivity. Cílem práce je navrhnout akti-vity, které zvýší konkurenceschopnost firmy a také její image v očích potenciálních uchazečů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42442
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50319
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet