Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Michalíková, Šárka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42436
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikačními nástroji Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati a jejich vlivem na image. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů marketingu vysoké školy a image. Praktická část se skládá z primárního výzkumu formou dotazníkového šetření a navazujícími individuálními rozhovory se zástupci z řad potenciálních studentů. Z těchto poznatků vychází projektová část, která obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících marketingových aktivit v komunikaci s cílovou skupinou a návrh kampaně s cílem budování pozitivní image.
dc.format 108 s. (161 229 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing vysoké školy cs
dc.subject image cs
dc.subject image fakulty cs
dc.subject brand cs
dc.subject potenciální studenti cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject university marketing en
dc.subject image en
dc.subject image of faculty en
dc.subject brand en
dc.subject potential students en
dc.subject marketing communications en
dc.title Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
dc.title.alternative Communication Tools of Faculty of Technology and Their Influence on the Image
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the communication tools of the Faculty of Technology of Tomas Bata University and their influence on the image. The theoretical part defines basic concept of university marketing and image. The practical part is dedicated to primary research in the form of the questionnaire survey followed by individual interviews with representatives from potential students. The final project builds on the results and contains recommendations for current marketing communication with the target group and proposal of a campaign to build the positive image.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50309
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
michalíková_2018_dp.zip 78.95Mb Unknown View/Open None
michalíková_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
michalíková_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account