Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Autor: Michalíková, Šárka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikačními nástroji Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati a jejich vlivem na image. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů marketingu vysoké školy a image. Praktická část se skládá z primárního výzkumu formou dotazníkového šetření a navazujícími individuálními rozhovory se zástupci z řad potenciálních studentů. Z těchto poznatků vychází projektová část, která obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících marketingových aktivit v komunikaci s cílovou skupinou a návrh kampaně s cílem budování pozitivní image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42436
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50309


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
michalíková_2018_dp.zip 78.95Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
michalíková_2018_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
michalíková_2018_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet