Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Frišová, Magda
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42422
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je vytvoření komunikační strategie vybrané firmy se zaměře-ním na teambuilding. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace služeb, ko-munikační strategie a komunikačních nástrojů a teambuildingu. V druhé části jsou zpraco-vány analýzy a další části marketingového výzkumu, které přináší potřebné údaje k vytvoření nové komunikační strategie. Třetí závěrečná část přináší nový návrh komuni-kační strategie a komunikačního mixu pro firmu XY se zaměřením na teambuilding na zá-kladě výsledků z druhé části diplomové práce.
dc.format 96 s. (169 880 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komuni-kační mix cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject teambuilding cs
dc.subject reklama cs
dc.subject PR cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject direct marke-ting cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject services marketing en
dc.subject communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication tools en
dc.subject teambuilding en
dc.subject public relations en
dc.subject advertising en
dc.subject per-sonal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sales promotion en
dc.subject online marketing en
dc.subject event marketing en
dc.title Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding
dc.title.alternative Communication Strategy of Selected Company with Focus on Teambuilding
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to create a communication strategy of a chosen company specialized in the field of tourism and teambuilding events' organization. The work is di-vided in three parts: theoretical, research and project part. The theoretical part brings new theoretical findings in the fields of marketing communication of services, communication strategies and tools and teambuilding. The second part is dedicated to analyses and other relevant parts of marketing research necessary for the creation of new communication strat-egy for the given case. The draft of the new communication strategy and communication mix of the company XY and its product of teambuilding services is presented in the third part of the thesis, and analyzed according to the results discussed in the research part of the work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50285
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
frišová_2018_dp.pdf 2.649Mb PDF View/Open None
frišová_2018_op.doc 148Kb Unknown View/Open None
frišová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account