Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding
Autor: Frišová, Magda
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vytvoření komunikační strategie vybrané firmy se zaměře-ním na teambuilding. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace služeb, ko-munikační strategie a komunikačních nástrojů a teambuildingu. V druhé části jsou zpraco-vány analýzy a další části marketingového výzkumu, které přináší potřebné údaje k vytvoření nové komunikační strategie. Třetí závěrečná část přináší nový návrh komuni-kační strategie a komunikačního mixu pro firmu XY se zaměřením na teambuilding na zá-kladě výsledků z druhé části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42422
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50285


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
frišová_2018_dp.pdf 2.649Mb PDF Zobrazit/otevřít None
frišová_2018_op.doc 148Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
frišová_2018_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet