Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Davidová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42418
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie pro vstup na americký dentální trh. Cílem práce je poskytnout návrh a taktické kroky k dosažení efektivní komunikační strategie pro českou firmu ADM a.s. věnující se vývoji dentálních vláknových kompozitů. Návrh je založen na výsledcích kvantitativního a kvalitativního výzkumu provedených mezi americkými zubaři. Součástí práce je zjistit jejich povědomí o vláknových kompozitech, nákupní chování a komunikační kanály, které využívají k vyhledávání informací. Z výsledků vyplývá nízké povědomí o vláknových kompozitech. Potenciál pro navržení komunikační strategie lze spatřit v online marketingových aktivitách. Návrh komunikační strategie zahrnuje prakticky aplikovatelné taktické kroky doplněné o konkrétní příklady. Navržená komunikační strategie pomůže firmě ADM a.s. s budováním povědomí o značce a k dosažení cílů stanovených pro americký trh. |
|
dc.format |
131 s. (33 487 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
vláknové kompozity
|
cs |
dc.subject |
minimálně invazivní stomatologie
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
americký dentální trh
|
cs |
dc.subject |
key opinion leader
|
cs |
dc.subject |
content marketing
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
fiber reinforced composites
|
en |
dc.subject |
FRCs
|
en |
dc.subject |
minimally invasive industry
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
US dental market
|
en |
dc.subject |
key opinion leader
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of ADM Company for US Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master's thesis deals with the topic of communication strategy for entering US dental market. The aim of the thesis is to provide suggestions of tactical steps for efficiently working communication strategy for Czech based company ADM a.s. developing dental fiber reinforced composites (FRCs). Proposal is based on results from quantitative and qualitative research conducted among US dental professionals. The research examines their awareness of FRCs, buying behavior and communication channels they consume. The results show low awareness of FRC products. Potential for communication strategy has been found in online marketing activities. Proposal of communication strategy contains practically applicable tactics with particular examples. It should help ADM a.s. to build brand awareness and achieve desired goals on the US dental market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50280
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account