Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh |
Autor: |
Davidová, Barbora
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie pro vstup na americký dentální trh. Cílem práce je poskytnout návrh a taktické kroky k dosažení efektivní komunikační strategie pro českou firmu ADM a.s. věnující se vývoji dentálních vláknových kompozitů. Návrh je založen na výsledcích kvantitativního a kvalitativního výzkumu provedených mezi americkými zubaři. Součástí práce je zjistit jejich povědomí o vláknových kompozitech, nákupní chování a komunikační kanály, které využívají k vyhledávání informací. Z výsledků vyplývá nízké povědomí o vláknových kompozitech. Potenciál pro navržení komunikační strategie lze spatřit v online marketingových aktivitách. Návrh komunikační strategie zahrnuje prakticky aplikovatelné taktické kroky doplněné o konkrétní příklady. Navržená komunikační strategie pomůže firmě ADM a.s. s budováním povědomí o značce a k dosažení cílů stanovených pro americký trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42418
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50280
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet