Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh
Autor: Davidová, Barbora
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie pro vstup na americký dentální trh. Cílem práce je poskytnout návrh a taktické kroky k dosažení efektivní komunikační strategie pro českou firmu ADM a.s. věnující se vývoji dentálních vláknových kompozitů. Návrh je založen na výsledcích kvantitativního a kvalitativního výzkumu provedených mezi americkými zubaři. Součástí práce je zjistit jejich povědomí o vláknových kompozitech, nákupní chování a komunikační kanály, které využívají k vyhledávání informací. Z výsledků vyplývá nízké povědomí o vláknových kompozitech. Potenciál pro navržení komunikační strategie lze spatřit v online marketingových aktivitách. Návrh komunikační strategie zahrnuje prakticky aplikovatelné taktické kroky doplněné o konkrétní příklady. Navržená komunikační strategie pomůže firmě ADM a.s. s budováním povědomí o značce a k dosažení cílů stanovených pro americký trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42418
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50280


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
davidová_2018_dp.zip 434.7Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
davidová_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
davidová_2018_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet