Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Bílá, Pavlína
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:11Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:11Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42402
dc.description.abstract Podstatou diplomové práce je sestavení marketingové a komunikační strategie pro nový projekt folklórní kavárny a její uvedení na trh. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků zpracovat důkladnou analýzu trhu folkloristů a konkurence v oblasti kavárenství a poté dle zjištěných informací zpracovat vhodnou marketingovou a komunikační strategii. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s marketingem služeb a marketingovou strategií. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situační analýze podniku, SWOT analýze a smíšenému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové a komunikační strategie folklórní kavárny.
dc.format 127 s. (213 942 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject folklór cs
dc.subject kavárna cs
dc.subject Service marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject folklore en
dc.subject café en
dc.title Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu
dc.title.alternative Marketing Strategy for the Newly Forming Folklore Cafe
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The core of the master's thesis deals with a preparation of marketing and communication strategies for the new project of folklore café and its introduction to a specific market. The main aim of the thesis is to compile a thorough market analysis of folklorists, an analysis of competitors in the field of cafés based on acquired knowledge from theoretical part and consequently, to execute suitable marketing and communication strategy. The theoretical part of the thesis outlines and explains basic terms related to service marketing and marketing strategy. Next, the practical part is dedicated to market analysis, situational analysis, SWOT analysis and mixed methods research. Finally, the project part focuses on an application of acquired knowledge in the form of concrete draft of marketing and communication strategy of folklore café.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50264
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
bílá_2018_dp.pdf 5.812Mb PDF View/Open None
bílá_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
bílá_2018_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account