Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Bílá, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:11Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:11Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42402
|
|
dc.description.abstract |
Podstatou diplomové práce je sestavení marketingové a komunikační strategie pro nový projekt folklórní kavárny a její uvedení na trh. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků zpracovat důkladnou analýzu trhu folkloristů a konkurence v oblasti kavárenství a poté dle zjištěných informací zpracovat vhodnou marketingovou a komunikační strategii. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s marketingem služeb a marketingovou strategií. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situační analýze podniku, SWOT analýze a smíšenému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové a komunikační strategie folklórní kavárny. |
|
dc.format |
127 s. (213 942 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
folklór
|
cs |
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
Service marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
folklore
|
en |
dc.subject |
café
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy for the Newly Forming Folklore Cafe |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The core of the master's thesis deals with a preparation of marketing and communication strategies for the new project of folklore café and its introduction to a specific market. The main aim of the thesis is to compile a thorough market analysis of folklorists, an analysis of competitors in the field of cafés based on acquired knowledge from theoretical part and consequently, to execute suitable marketing and communication strategy. The theoretical part of the thesis outlines and explains basic terms related to service marketing and marketing strategy. Next, the practical part is dedicated to market analysis, situational analysis, SWOT analysis and mixed methods research. Finally, the project part focuses on an application of acquired knowledge in the form of concrete draft of marketing and communication strategy of folklore café. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50264
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account