Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu |
Autor: |
Bílá, Pavlína
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Podstatou diplomové práce je sestavení marketingové a komunikační strategie pro nový projekt folklórní kavárny a její uvedení na trh. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků zpracovat důkladnou analýzu trhu folkloristů a konkurence v oblasti kavárenství a poté dle zjištěných informací zpracovat vhodnou marketingovou a komunikační strategii. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s marketingem služeb a marketingovou strategií. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situační analýze podniku, SWOT analýze a smíšenému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové a komunikační strategie folklórní kavárny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42402
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50264
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet