Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu
Autor: Bílá, Pavlína
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Podstatou diplomové práce je sestavení marketingové a komunikační strategie pro nový projekt folklórní kavárny a její uvedení na trh. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků zpracovat důkladnou analýzu trhu folkloristů a konkurence v oblasti kavárenství a poté dle zjištěných informací zpracovat vhodnou marketingovou a komunikační strategii. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s marketingem služeb a marketingovou strategií. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situační analýze podniku, SWOT analýze a smíšenému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové a komunikační strategie folklórní kavárny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42402
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50264


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bílá_2018_dp.pdf 5.812Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bílá_2018_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bílá_2018_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet