dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Šula, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T17:00:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T17:00:42Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4238
|
|
dc.description.abstract |
Práce je postavena na vztahu internetu a marketingových komunikací, popisuje jeho současný stav, dosavadní vývoj, současnost a do jisté míry i předpoklady do budoucna. Teoretická část je souhrnem informací o užití komunikátů na internetu a nástroji realizace komunikačního procesu. Práce popis vztah recipienta k danému médiu, danému komunikátu a jeho vizuální případně i audiální ztvárnění. Z teoretického hlediska definuje nástroje marketingových komunikací na internetu, jejich využití a dále výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikace. V analytické části se zabývá deskripcí a analýzou příkladu komunikačních prvků na internetu, přičemž je posuzuji dle specifik, uvedených v teoretické části. V závěru práce je popsán návrh, jak vhodně komunikovat propagační sdělení na Internetu, ze strany obsahu i samotného zpracování. |
cs |
dc.format |
74 |
cs |
dc.format.extent |
5691808 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
interaktivní prezentace
|
cs |
dc.subject |
viral marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační sdělení v elektronické podobě
|
cs |
dc.subject |
Marketing comunications
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
advertising on internet
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
interactive presentations
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
elektronic comunication message
|
en |
dc.title |
Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising on internet - relationship between text, image and sound |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is based on the relationship between internet and marketing communications and describes its current situation, previous development, present and to a certain extent provides an overview of the future. The theoretic part presents information about usage of communicators on the internet and realization tools to the communication process. It describes relationship of recipients to a given media source, communicative item and visual or audio rendering. Definitions of tools for marketing communication on internet are presented from the theoretical point of view given their advantages and disadvantages. In analytical part of the paper it's providing an analysis of examples of communication element on the internet, which are assessed by the specifics presented in the theoretical part. The end of the paper provides a solution how to effectively communicate the message on the internet including both the content and the message formulation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4836
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|