Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku |
Author: |
Šula, Tomáš
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Práce je postavena na vztahu internetu a marketingových komunikací, popisuje jeho současný stav, dosavadní vývoj, současnost a do jisté míry i předpoklady do budoucna. Teoretická část je souhrnem informací o užití komunikátů na internetu a nástroji realizace komunikačního procesu. Práce popis vztah recipienta k danému médiu, danému komunikátu a jeho vizuální případně i audiální ztvárnění. Z teoretického hlediska definuje nástroje marketingových komunikací na internetu, jejich využití a dále výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikace. V analytické části se zabývá deskripcí a analýzou příkladu komunikačních prvků na internetu, přičemž je posuzuji dle specifik, uvedených v teoretické části. V závěru práce je popsán návrh, jak vhodně komunikovat propagační sdělení na Internetu, ze strany obsahu i samotného zpracování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4238
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4836
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account