Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Swiderová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:03Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42207
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků vybraného obchodu pobočky řetězce s nábytkem. Cílem je získat zpětnou vazbu od zákazníků na nabízené služby a výrobky a pomocí této zpětné vazby navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Teoretická část se věnuje vymezení vybraných základních pojmů týkajících se daného tématu. Praktická část zahrnuje získaná data. Tyto data jsou analyzována, interpretována a jsou uvedeny návrhy na zlepšení. |
|
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Customers Satisfaction in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2018-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction of selected business branch of furniture chain. The aim is to get feedback from customers on the services and products offered and to propose measures to eliminate the identified shortcomings using this feedback. The theoretical part deals with the definition of selected basic concepts rela-ted to the given topic. The practical part includes acquired data. These data are analysed, interpreted and suggestions for improvement are presented. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49995
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account