Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti |
Autor: |
Swiderová, Iveta
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků vybraného obchodu pobočky řetězce s nábytkem. Cílem je získat zpětnou vazbu od zákazníků na nabízené služby a výrobky a pomocí této zpětné vazby navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Teoretická část se věnuje vymezení vybraných základních pojmů týkajících se daného tématu. Praktická část zahrnuje získaná data. Tyto data jsou analyzována, interpretována a jsou uvedeny návrhy na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42207
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
49995
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet